שברולט התלבטה מתי להשיק את דגם המכוניות החדש שלה, אבל במקום להפיק קמפיין פרסומי שיעלה הרבה כסף ויגיע למיליוני אנשים (שרובם בכלל לא לקוחות פוטנציאלים) – החליטו בשברולט לבוא לקראת האנשים ולהציע להם לעשות נהיגת מבחן ברכב החדש בזמן שהם הכי צריכים את זה – כשהם מזמינים גרר לרכב שהתקלקל להם.
מקסים, מעורר השראה ומהווה דוגמא לאיך כן מגיעים ללקוחות חדשים.
בצורה כזו שברולט הצליחו ליצור ערך אמיתי ללקוח, שבמקום לחשוב איך הוא יגיע לעבודה עם אוטו מקולקל חשב על חווית הנהיגה שלו עם השברולט החדשה ואולי באמת כדאי לו לקנותאותה.
היופי שבפעילות הקדמ הזאת הוא בכך שהיא נותנת ללקוח לבדוק את ההבטחה הפרסומית במו ידיו, ולא רק משדרת לו אותה מבעד לדפי המדיה.