ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

שיפור יחסי המרה של דפי נחיתה

יודעים מה הסוד של דפי הנחיתה שמוכרים יותר?

פשוט מאוד: הם מציעים מבצע לזמן מוגבל.

למה זה ככה?

כי הלקוחות של היום שונאאאאים לקבל החלטות, ואם אפשר הם תמיד יעדיפו להשאיר את המצב כמו שהוא.

אלא אם כן הם ירגישו שיש להם מה להפסיד.

כן כן, תתפלאו אבל אנשים באמת מעדיפים להשאר באותו מצב למרות שאם הייתם שואלים אותם זה לא המצב שבו הם רוצים להיות.

אפילו יש בדיחה כזאת:

על רפתן שגר בתוך הרפת עם הפרות שלו, ויום אחד חבר שלו הציע לו לעבור דירה לבית נורמלי של בני אדם.

אמר לו הרפתן: “עזוב אחי, אני מעדיף להשאר כאן. עד שהתרגלתי לריח…”.

🙂 חחחחחחח

עכשיו תשאלו: אם ככה, האם יש דרך לשכנע את הגולשים בדף הנחיתה שלי לבצע פעולה שתשנה את מצבם?

בהחלט כן, כי למרות שאנשים שונאים להחליט הם מוכנים לעשות הכל כדי לא לצאת פראיירים!

(וזה נכון במיוחד לגבי הישראלים ;))

הנה דוגמא – מה אתם חושבים שיביא יותר לקוחות:
“נותרו 2 דירות אחרונות בפרוייקט היוקרה על הירח!”
או:
“פרוייקט היוקרה בכוכב שבתאי – ההשקעה הכדאית ביותר שלכם!”

בואו נראה מה עובר בראש של הלקוח שלנו כשהוא קורא כל משפט:
“נותרו 2 דירות אחרונות בפרוייקט היוקרה על הירח” (2 דירות אחרונות?!?! איך אף אחד לא אמר לי? כנראה שאני הטיפש היחיד שעוד לא קניתי).

לעומת זאת:
“פרוייקט היוקרה בכוכב שבתאי – ההשקעה הכדאית ביותר שלכם!” (אהה כן? טוב לדעת. אחשוב על זה ואחזיר לך תשובה…)

נכון שהמשפט הראשון הרבה יותר משכנע? אם נשארו 2 דירות אחרונות זה אומר שכל שאר הדירות נמכרו (=הקנייה משתלמת) ואם אני לא אמהר יש סיכוי גדול שאפסיד את הזדמנות חיי!!

קבלו עוד דוגמא:

“נמאס לכם לעלות במשקל? קנו עכשיו את אבקת ההרזיה העולמית ותפסיקו להשמין בתוך יום אחד בלבד!”

שימו לב שאני לא מציע לאנשים לרדת במשקל אלא להפסיק לעלות, וכמו שאמרתי לכם קודם אנשים מוכנים לשלם הרבה יותר כדי לא להפסיד מאשר כן להרויח.

זה הסוד.

מכירים את הספר “מי הזיז את הגבינה שלי”?

הוא מדבר על זה שאנשים מעדיפים להשאר במצב המוכר והבטוח למרות שיש סיכוי סביר שהמצב החדש יכול להיות להם הרבה יותר נוח.

זה קורה פשוט בגלל שאת הקיים הם כבר מכירים, ולכן זה בטוח יותר בטוח.

ובדיוק בגלל זה אתם צריכים להראות להם מה הם יפסידו אם לא יקחו את ההצעה שלכם, תנו להם את ההצעה לזמן מוגבל, תראו להם מה יקרה בכל יום שהם לא יעשו את מה שאתם רוצים מהם. תנו להם להרגיש שהם יפסידו אם לא יעשו את מה שאתם מבקשים.

ואם תעשו את זה – יש סיכוי גדול שהם יענו לבקשה שלכם בחיוב.

ועוד דוגמא…

הנה, תראו את המייל שקיבלתי מאיביי לאחר שאחד המוצרים בהם צפיתי הוצע שוב למכירה:

איביי יודעים שצפיתי במוצר הזה אבל לא השתתפתי במכרז. יכול מאוד להיות שאני מצטער על זה, ולכן איביי מציעים לי צ’אנס נוסף – “Don’t let it slip away this time!”.

הם כאילו באים ואומרים “שוקי, פעם אחד התמהמהת מלקבל החלטה ומישהו אחר נהנה במקומך. אל תתן לזה לקרות שוב!”

בהזדמנות זו כדאי מאוד לקרוא את הפוסט שלי על 6 סודות השכנוע שיעזרו לכם להשפיע על לקוחות בצורה טובה יותר. יש שם עוד כמה טכניקות שיעזרו לכם להשפיע על הלקוחות שלכם לעשות את מה שאתם מבקשים מהם.

ומה אתם אומרים? האם גם אתם שונאים לפסיד ומוכנים לשלם הרבה בשביל זה?

שתפו בתגובות!