מה שכן, הם רצו לעשות את זה בצורה יצירתית והם אכן הצליחו!
צפו בסרטון שמסכם את שיווק הגרילה שהם עשו:
הרעיון היה פשוט מאוד – מרצדס פנו לבעלי רכבים פרטיים ובקשו מהם להדביק מדבקה על גג הרכב שלהם שנראית כמו גג נפתח. הרעיון היה שאת המדבקה הזאת רק נהגי משאיות יכולים לראות וזאת בדיוק היתה המטרה של הקמפיין – לפנות לנהגי המשאיות!
כמו שכתבתי כבר לא מעט פעמים, מדובר פה בשיווק גרילה והאסטרטגיה השיווקית שעמדה מאחורי המהלך היצירתי הזה היא נורא פשוטה:
1. הגדירו את קהל היעד (במקרה שלנו – בעלי משאיות של חברות מתחרות)
2. הגדירו את התועלת המרכזית של המוצר שלכם (=נהיגה מגבוה – מלך הכביש)
3. השתמשו בדרך ייחודית להציג את התועלת הזאת לקהל היעד (=שימוש במדיה חדשה שרק בעלי משאיות יכולים לראות – גגות של מכוניות פרטיות)
צפו בסיכום הקמפיין: