הבלוג הזה נוצר כדי לשתף אותכם בפרוייקטים שיווקים אחרים, מענינים ולא קונבנציונאליים. פרוייקטים שמצליחים להעביר את המסר בצורה משעשת, בלי להפריע ובדרך שעושה טוב לגם למי שלא יקנה את המוצר בסופו של דבר.
הבלוג הזה נוצר גם כדי לשמש מקור השראה לקמפיינים, רעיונות ומוצרים חדשים שיוצאים מהקופסא ומעבירים את המסר בצורה שונה מהרגיל. שיווק חוויתי, תעלולי יחסי ציבור, מהלכי גרילה ובעיקר דברים ויראליים יתקבלו בברכה רבה.
והכי חשוב – הבלוג נוצר כדי לשמוע אותכם, כל מי שנחשף לפרסומות (יש כאן מישהו שהוא לא כזה?) ונתקל במהלכי שיווק מעניינים שיכולים לעניין אנשים שמעוניינים בכך (;
אהה כן, משפט אחרון להפעם – הבלוג לא נועד בשביל עובדים במשרד פרסום. לא מעניין אותנו לראות מודעות עם “קריאייטיב יוצא דופן” או סרטון פרסום מושקע ככל שיהיה.
והנה סרטון חביב ביותר שמסביר על כל עולם הבלוגספירה: http://youtu.be/NN2I1pWXjXI (אין לי אפשרות להטמיע את הסרטון. צפו דרך היוטיוב).